blogers
icon عشق و حال , دوستی عشق و حال , دوستی
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

پیوند روزانه

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آيدي ياهو من

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


عشق و حال , دوستی

Love
آداب و اصول آرایش درست
موضوع: <-PostCategory->

 

آداب و اصول آرایش درست

 

 
 

1- کرم پودر که پایه و اصل آرایش می باشد باید به درستی و مناسب با رنگ پوست شما انتخاب شده باشد.

 

 

 

۲- برای اینکه پوست شما خیلی برق نزند پس از اتمام آرایش از پودر جامد استفاده کنید. اگر پوست شما خیلی برق می زند از پودری استفاده کنید که روغن پوست شما را جذب کند...

 
 

 

 

۳- هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهید و در ضمن از رژ گونه های روشن استفاده کنید تا گونههای شما مشخص تر از پوست زیرین شود. بیاد داشته باشید که آرایش تیره تصویری گرفته تر و آرایش روشن به شما تصویری روشن تر و برجسته تر می دهد.

 

 

 

۴- ابتدا روشن ترین سایه را بر پشت چشم خود بزنید.

 

 

 

۵- بعد یک سایه با روشنایی متوسط بر روی اولین سایه بزنید.

 

 

 

۶- تیره ترین سایه را در گوشه بیرونی چشم بزنید تا ایجاد عمق در چشم کند.

 

 

 

۷- با استفاده از یک مداد خط چشم از مرکز چشم تا گوشه چشم خط کوتاهی بکشید.

 

 

 

۸- ریمل آرایش شما را تکمیل می کند. اگر چشمانی سیاه دارید از ریمل مشکی، سرمه ای یا قهوه ای تیره و یا بی رنگ استفاده کنید.

 

 

 

۹- هنگام رژ زدن، رژی را انتخاب کنید که منعکس کننده شخصیت روانی و درونی شماست. برای رژ زدن از برس مخصوص آن استفاده نمایید. اینکار نه تنها باعث می شود که طرح و خط اصلی لب شما مشخص شود بلکه می شود میزان رنگ رژ روی لب را کنترل کرد. اگر قبل از رژ زدن قدری پودر به لبهایتان بزنید ماندگاری رژ بر روی لبها افزایش می یابد. برای حفظ فرم لبها و جلوگیری از خشک شدن و پوسته پوسته شدن لبها قبل از رژ زدن کرم ویتامین E به لبها بزنید و برای پاک کردن رژ لب، لبها را با گلیسرین پاک کرده سپس بشویید.

 

 

 

۱۰- بعد از رژ زدن از برق لب استفاده کنید تا لبهایتان زیباتر به نظر برسند و رژ لب روی لبهایتان خوب بنشیند.

 

 

 

۱۱- رنگ لاک خود را مناسب با رنگ آرایشتان انتخاب نمایید.

 

 

 

۱۲- پس از اتمام آرایش می توانید از اسپری های فیکس کننده آرایش نیز استفاده کنید. این اسپری ها باعث می شود آرایش مدت طولانی تری بر روی صورت شما بماند.

نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت |دو شنبه 13 شهريور 1398برچسب:,|

خصوصیات یک چهره زیبا و جذاب =تصاویر
موضوع: <-PostCategory->

 

بازیگران هالیوود, عكس دختر زيبا, زيبا ترين دختر, زن زيبا, دختران زيبا, دختر ايراني, دختر ايراني زيبا, دختر ايراني,

 


خصوصیات یک چهره زیبا و جذاب !! + تصاویر

جذابیت، جوانی، زیبایی از یك صورت تصویری ماندگار و زیبا میسازند. اما چرا میگویند یك صورت زیبا و دیگری نازیباست؟ زیبایی چیست و چه صورتهایی زیبا شناخته میشوند؟ جراحان و متخصصان زیبایی چه تغییراتی در چهره به وجود میآورند كه آن را جذاب و زیبا میسازند؟

تبلیغات رسانه های گروهی، فیلمها و نوشته ها نیز بر معیارهای ما از زیبایی موثر خواهند بود. به عنوان مثال بینی پهن در جامعه ما زیبا نیست ولی در كشور گینه نماد زیبایی و جذابیت است.

یا در بسیاری از كشورهای اروپایی و امریكایی و كشور خودمان، دندانهایی سفید و ردیف زیبا به نظر میرسند ولی در بعضی كشورهای افریقایی سیاه كردن همه دندانها با مواد رنگی و شیمیایی خاص، گامی در جهت زیباتر شدن به شمار میرود. زیبایی به مجموعهای از خصوصیات گفته میشود كه احساس خوشایندی را در ذهن به وجود آورند و باعث جذابیت شوند. به زبان دیگر هر چه صورت یك فرد به ظاهر انسانی نزدیكتر باشد، زیباتر به نظر میرسد. هر چه یك صورت با طبیعت هماهنگی و توازن بیشتری داشته باشد، جذابیت افزونتری خواهد داشت چون سلامت، زنده بودن و شادی و خوبی را به نمایش میگذارد

بقیه مطلب در ادامه..

نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت |دو شنبه 13 شهريور 1398برچسب:,|

موضوع: <-PostCategory->

آرایش صورت با پوست تیره رنگ

-برای داشتن آرایشی متعادل و جذاب ابتدا باید زیر ساخت آن که در هر نوع آرایشی حائز اهمیت است را مد نظر داشته باشیم و آن بیشتر نزدیک سازی پوست به یک پوست ایده آل و صاف است که بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن خواهد داشت، بنابر این پوستتان را ابتدا با ضد آفتاب مخصوص آن و سپس با کرم پودر نزدیک به رنگ چهره صاف و یکدست نموده و کمی صبر کنید تا کاملا جذب و بر روی پوست بخوابد. توجه داشته باشید که چون در اینجا پوست تیره مد نظر است، اختلاف رنگ قابل توجهی بین چهره و گردن ایجاد نشود و رنگ کرم پودر را نزدیک به رنگ چهره تنها با یکی، دو درجه اختلاف در روشن تر بودن انتخاب کنید تا فقط رنگ چهره را از گرفتگی خارج سازد.

 


 

۲- قدم دوم ابروها هستند که آنها را با سایه ی ابرو و خیلی طبیعی مرتب کرده و کمی حالت می دهیم.

 

آرایش صورت با پوست تیره رنگ

 


 

۳- برای این رنگ پوست با چشمان قهوه ای بهتر است ازسایه هایی با رنگهای متضاد و درگروه روشن استفاده شود زیرا استفاده از این گروه رنگها ی شاد و روشن در بازتر نمودن چهره و خارج ساختن آن از تیرگی کمک خواهد کرد.ابتدا از رنگهای سفید، نقره ای، طلایی برای سایه ی زیرین و سپس با استفاده از سایه های آجری یا بژ به روشن تر شدن رنگ چشمها کمک کرده و در نهایت بسته به رنگ لباس سایه های روشن آبی، صورتی، بنفش کاملا روشن و یا در صورت مشکی یا سفید بودن لباس از کمی سایه ی خاکستری به شکل هشت کوچک در پشت چشمها استفاده نمایید.

 

۴-برای کشیدن خط چشم در این گروه رنگ پوست با چشم قهوه ای بهتر است ازخط چشمهای پودر ی به رنگ مشکی مات یا خاکستری تیره که بسیار چهره را جذاب و زیباتر می سازد استفاده نمایید که زیر چشمها را به دلخواه می توانید از همین خط چشم خاکستری و یا مداد قهوه ای استفاده کرده و یا از همان سایه های روشن پشت چشم به شکل خیلی کم و تنها در حد هاله ای کمرنگ بکشید.

 

زدن ریمل تنها بر روی مژه های بالا و یا هر دو تفاوتی نمی کند که بسته به ریزی و درشتی چشمها سلیقه ایست و البته در زیباتر شدن چشمها بسیار موثر است.


 

۵-رژ لب و رژ گونه را بهتر است از رنگهای روشن و مات مثل صورتی بسیار روشن یا به اصطلاح کالباسی که بسیار چنین پوستهایی را زیباتر و جذاب تر نشان خواهد داد و همینطور رنگهای کرم و آجری بسیار روشن انتخاب کنید.

 

نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت |دو شنبه 13 شهريور 1398برچسب:,|

شش آرایش خطرناک!
موضوع: <-PostCategory->

13385365961 شش آرایش خطرناک!

باوجود اینکه خانم‌ها اهمیت زیادی به موهایشان می‌دهند اما بسیار تعجب‌آور است که گاهی با انجام برخی اقدام‌های آرایشی روی موهایشان باعث آسیب‌رساندن به موهای خود و گاهی موجب ریزش آن می‌شوند و حتی گاهی بر اثر استعمال برخی رنگ موها یا مواد آرایشی دیگر، باعث آسیب دیدن پوست صورت، سر و گردن می‌شوند. به گزارش سرویس علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ نگاهی می‌اندازیم به برخی عوارض مدل‌های

نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت |چهار شنبه 21 تير 1398برچسب:,|

راحل بسیار ساده برای سفید کردن پوست به صورت طبیعی
موضوع: <-PostCategory->

 

راحل بسیار ساده برای سفید کردن پوست به صورت طبیعی وجود دارد 

 

صورت خود را با ملایمت با صابون بشورید و سپس با یک پارچه پنبه ای نرم روی صورت خود ماساژ دهید تا پوست های مرده صورت از بین برود. این کار به لایه برداری سلول های مرده پوست کمک می کند و اولین گام برای سفید کردن پوست است.
  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت |چهار شنبه 7 تير 1398برچسب:,|

۷ روش چگونگی فرم دادن به لبها
موضوع: <-PostCategory->

هماهنگ کردن اندازه لب و یا فرم دادن به آنها به وسیله آرایش

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت |چهار شنبه 7 تير 1398برچسب:,|

چگونه رژ لب بزنید تا زیبا و ماندگار باشد
موضوع: <-PostCategory->

با تنوع رنگها و سبکهایی که برای هر نوع رنگ پوستی خوب و عالی به نظر می رسد، رژ قرمز و صورتی رنگ، روش عالی برای بهتر کردن آرایش روزانه شما است. استفاده درست از رژ نیاز به اندکی مهارت دارد. به این نکات ساده برای به کار بردن رژ توجه کنید. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت |چهار شنبه 7 تير 1398برچسب:,|

چطور رژ لب مناسبم را انتخاب کنم؟
موضوع: <-PostCategory->

بی دلیل و تنها با گذر از یک مغازه ی لوازم آرایشی رژلبی می خرم که شاید تا مدتها جلوی میز آینه ی اتاقم باقی بماند و تنها با یک یا دو بار استفاده، از خریدش احساس پشیمانی کنم و این بیشتر به این دلیل است که نمیدانم موقع خرید رژ چه چیزهایی را باید در نطر بگیرم تا در نهایت از خرید آن راضی باشم!؟

 

نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت |شنبه 3 تير 1398برچسب:,|

نشانه های فاسد شدن لوازم آرایش
موضوع: <-PostCategory->

شما باید بتوانید تشخیص دهید، چه زمانی ماده آرایشی شما برای استفاده مناسب است و چه زمانی بهتر است دیگر آن را دور بیندازید.

 

احتمالا بسیاری از خانم ها مواد و لوازم آرایششان را بسیار دوست دارند و گاهی رنگ بعضی از آن ها آنقدر برای شان زیباست که به هیچ وجه دوست ندارند هیچ کدام را دور بیندازند اما باید بدانید بعد از مدتی در لوازم و مواد آرایشی شما اتفاقاتی می افتد که دیگر برای استفاده مناسب نیستند چون تبدیل به یک بستر خوب برای رشد باکتری ها شده اند

نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت |شنبه 3 تير 1398برچسب:,|



موضوعات
شعر عاشقانه عکسها عروس عشق مواد مغذی برای داشتن موهای سالم لوازم آرايشي و بهداشتي مطلب خنده دار اس ام اس بيچاره دخترا.... ازدواج آقایان + نتیجه اخلاقی! دکوراسیون تابستانی سوز عشق علمی آهنگهای ابی مدل لباس مجلسی کوتاه زنانه 2013

لینک دوستان

دانلود آهنگهای جدید
فانوس دلهای دریایی
دل نوشته هایی از ته دل
عشق
احساس شيشه اي
سراب محبت
كاش يكم بارون بگيره
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و حال , دوستی و آدرس c2clove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

ارديبهشت 1392
تير 1391


نویسنده وبلاگ :

سارا

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 73639
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آيدي ياهو من

سوسا تم


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com